środa, 8 grudnia 2010

lanvin for h&m

kolekcja ta wywarła na mnie tak wielkie wrażenie, że postanowiłam opuścić szkołę dnia 23 listopada zaraz po obejrzeniu niesamowitych sukienek prawie miesiąc wcześniej. Niestety moje plany zostały pokrzyżowane i pozostało mi tylko czytać różnorodne opisy i relacje z tego dnia na blogach wszystkich szczęśliwych dziewczyn, którym udało się chociaż "capnąć". użalałam się nad sobą kilka dni by potem zebrać się na odwagę i zobaczyć, że wszystko jest do kupienia... za dwa razy wyższą cenę. naprawdę próbowałam się powstrzymać, ale ta ONA bezczelnie do mnie wołała. czekałam na nią tyle czasu i teraz wiem, że było warto. co prawda jest malutka - pomieści "telefon i chusteczki higieniczne", ale jest po prostu piękna.


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...