poniedziałek, 22 sierpnia 2011

ostatnio dużo się działo. spędziłam świetnie czas wraz z O. i A. nad jeziorem, nareszcie mogłam cieszyć się wakacjami! Moja A. sprawiła, że dni nie były wypełnione nudą, za co bardzo ją kocham! M. i ja spędziłyśmy ten weekend na działce i jak zwykle objadałyśmy się chipsami, no cóż bywa, ale i tak to uwielbiam. pogoda zmieniła całkowicie moje podejście i podkręciła kreatywność. nowe pomysły wkrótce, tymczasem przedstawiam Wam idealną małą czarną. idealną dla mnie oczywiście. nowe kolekcje wykańczają mnie psychicznie, dlatego w następnym tygodniu urządzam second handowy maraton, muszę wmówić sobie, że moich oszczędności nie pochłonie ZARA, nie nie nie. wierzycie? bo ja zwątpiłam, kiedy je ujrzałam



















xoxo

1 komentarz:

  1. srebrne botki są cudne :) Świetna sesja :)
    Pzdr. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...