poniedziałek, 30 stycznia 2012

glamor


co oliwkoweo lubi najbardziej? oczywiście blask. wiedziałam, że sukienkę Versace for H&M kupiłam na jakąś ważną okazję - było to spotkanie z W. w Oliwkolandii, czyli moim pokoju na strychu ;) "mała różowa" za pewne jeszcze nie raz uświetni wieczór swoją obecnością, ale nie mogłam się powstrzymać przed jej wcześniejszym zestawieniem ze szpilkami pożyczonymi od mojej mamy. W. wyglądała niepowtarzalnie w czerni, (czy ten kolor kiedykolwiek kogokolwiek zawiódł?;>) sukienka Tatuum w towarzystwie złotych dodatków i naszych ukochanych ćwieków pasuje idealnie na imprezę, nawet taką jak nasza :) XOXO!




oh, sometimes I get a good feeling, I got power, feel so royal ♥

2 komentarze:

  1. zakochałam się w tej sukience jak tylko zobaczyłam jej zdjęcie w internecie! jest prześliczna, a TY wyglądasz w niej olśniewająco! W. świetnie pasuje czarna sukienka, a złote dodatki dodają jej uroku. wyglądacie fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia , ładniutka sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...