sobota, 12 marca 2011

Hello, Audrey!

Bolą mnie plecy. Efekt uboczny sesji zdjęciowej, którą sprawiłyśmy sobie z moją K. Byłooo warto. Mimo iż kiepsko zaczynałyśmy, moim zdaniem zdjęcia wyszły super! Przetestowałam swoje nowe "szpilki", które są bardzo wygodne, ale i tak nie potrafię w nich ładnie chodzić. Aż bolą mnie nogi, kiedy pomyślę o nauce, a mam zamiar śmigać w nich jak najszybciej. Humor poprawiła mi czarna bluzka Zary kupiona w zeszłym tygodniu ( pierwsze zdj ), nie wierzyłam, że można zdobyć jeszcze coś przecenionego. Nowe kolekcje bardzo kolorowe, kwiatowe i jeansowe. Wszystko ładnie wygląda na wieszakach i chyba tak pozostanie. Wolę swoje "smutne" beże i róże, więc pozdrawiam zwolenniczki neonowych kolorów. + zdjęcia w prezentowych okularach dla mojej kochanej O. Wolę nie pisać na siłę, więc:


2 komentarze:

  1. musisz jak najszybciej zacząć w nich chodzić :D jeżeli ja już jakoś poruszam się w szpilkach to i Ty dasz radę! świetne zdjęcia, przesłodkie okulary :*

    OdpowiedzUsuń
  2. okulary mam najpiękniejsze na świecie :) no trenuje i trenuje ! będziemy śmigać, Kochanie ;>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...