niedziela, 14 października 2012

violet roses

witajcie Kochani! :) dawno mnie tu nie było, a zawdzięczam to mojej ukochanej szkole i licznym obowiązkom, które dotyczą każdego z nas. dziś nietypowy post, a mianowicie: mam do sprzedania śliczną sukienkę zamówioną na asos.com. jej kolor dyktuje tegoroczne trendy, a wykończenie dekoltu przypadnie do gustu wielbicielkom romantycznego stylu. pokuszę się o stwierdzenie, że rozmiar jest uniwersalny, choć ten metkowy to M. sukienka jest nowa, ma metki, została założona bym mogła pokazać ją nie na wieszaku, ale jak najbardziej realistycznie :) cena to 70 zł. była dużo droższa, ale dla Was to specjalna oferta :) sukienka daje nam dużo możliwości, można z niej stworzyć słodki, dziewczęcy look, ale i przełamać ją rockowymi elementami, ja postawiłam na przypominające skórę spodnie i torebkę wykończoną moimi ukochanymi ćwiekami :) zainteresowanych proszę o kontakt przez komentarz lub mój mail: oliwkoweo@wp.pl

xoxo!



PS zdaję sobie sprawę z mojej obietnicy, że mimo roku szkolnego posty będą pojawiać się często i przysięgam, że bardzo się staram - na bieżąco robię zdjęcia, więc niedługo spodziewajcie się zapowiedzianego postu MUST HAVE i moich kolejnych stylizacji. trzymajcie się ciepło, całuję!

7 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj kochana :*
    Dziekuję za miły komentarz :)
    Śliczna z Ciebie dziewczyna :) stylizacja przypadła mi do gustu :)
    Sukienka jest obłędna :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz obłednie, zachwycająco poprostu pieknie:>) Pozdraiwam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look so sweet!
    Love your blog and we're following you now.
    Would love if you would follow us back! :)
    Xoxo

    http://insidemywardrobeblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...