piątek, 23 marca 2012

facebook

cześć Kochani! w dzisiejszym poście pragnę Was poinformować, że został utworzony fanpage bloga oliwkoweo. zachęcam Was do polubienia strony, którą znajdziecie tutaj :) byłam sceptyczna, co do takich działań, ale namówiła mnie moja koleżanka. wcale nie żałuję i bardzo jej dziękuję za dobrą radę :) :* przy okazji zakładania strony blog uzyskał kilka opinii czytelników.

"Ciekawy, opisujący Ciebie. Odzwierciedlenie Twojej osoby."

""Oliwkoweo” to nie tylko zwykły blog o modzie, to także niesamowity pamiętnik wspaniałej osoby, która miałam okazje poznać w szkole średniej. Mam nadzieję, że to jedna z tych znajomości, którą wspominamy na stare lata! Oliwka jest tak pozytywną osobą, że wszystkie jej stylizacje (nadające się nie tylko na wybieg, ale przede wszystkim na ulicę, do szkoły i pracy!) aż zarażają optymizmem i dobrym humorem! Tylko tak dalej!"

"czasem zaglądam, podobają mi się pomysły i ogólnie Twój styl, wiadomo :D tylko myślę, że mogłabyś troszkę zmienić kolorystykę, bo tak szaro jest troszkę, chociaż ja lubię minimalizm :D"

"Zawsze można dowiedzieć się czegoś o modowych nowinkach. Ciekawie zrobione zdjęcia. Zachęca do czytania. Sympatycznie."

"Podobają mi się zdjęcia!"

"Słodki jak Ty, śliczna czcionka, piękne zdjęcia, kochany i pozytywny."

"Blog prowadzony przez kobietę, posiadającą ponadprzeciętny talent do formowania znakomitych kreacji, robi to z mega pasją i widać to w każdym nowo dodanym poście. Zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny wpis, by móc nacieszyć oko i poczytać ciekawe notki. Jestem jej największym fanem, w każdym nawet dosłownym znaczeniu. Uważam, ze w niedalekiej przyszłości zostanie naczelną redaktor francuskiego Vouge'a."

"Świetnie Ci w różowych ustach. W jasnych, pastelowych kolorach, zieleniach i brązach. Wszystkie stylizacje są starannie dobrane i prawie we wszystkich się zakochałam."

Zachęcam byście również wyrazili swoje opinie odnośnie bloga i pojawiających się outfitów, jestem wdzięczna, że jesteście! :) dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, już niedługo blog uzyska 9tys. wyświetleń, to niesamowite! :) być może dla wszystkich popularnych blogerek to słaby wynik, ale mnie cieszy każdy nowy czytelnik, rozkoszujcie się piękną pogodą, xoxo :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...