czwartek, 29 marca 2012

I'm like a beige, I'm in love with that way

hej, hej :) było bardzo ciepło (faktycznie, miałam na sobie tylko sweter - tak jak na zdj), niestety chyba już niedługo słońce nas opuści :( zapowiedz opadów śniegu w weekend brzmi absurdalnie, ale niestety to chyba rzeczywistość... no nic, będę czekać na wiosnę wytrwale, chcę by moje nastawienie do życia było optymistycznie, jak Wy zapatrujecie się na "jaśniejsze" podejście do spraw codziennych? :) wiosna - zawitała także na blogu. lubiłam wcześniejszy wygląd szablonu, ale ten wydaje mi się lepszy i taki radośnie... wiosenny :)




sweter; new yorker koszula; zara torebka; monnari okulary; h&m leggi; vero moda (29zł!)

3 komentarze:

  1. Świetnie Oliwko wyglądasz. I oby więcej uśmiechu i dobrego nastawienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. upssss zakochałam się w sweterku!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się w niej zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...